16 Ağustos 2009 Pazar

Otobüs Maceraları Vol. Bilmem Kaç

Ata’nın "Tek Kişilik Dev Tiyatrosu"nı izlerken bu otobüs maceralarının malzeme yumağı olduğunu söylemişti de bu kadar da olmaz demiştim ama kendisinden özür diliyorum yahu cidden öyleymiş. Acaba oluyordu da ben mi dikkat etmiyordum ya da bana mı sonra olmaya başladı bunlar bileeemiyorumm :D Bugün bir İzmit maceram oldu zaten direk gömün beni. Vilayette insem en fazla 10 dkya varıcam, gideceğim yere, gittim Halk evinde indim, yarım saat yürüdüm. İşte bilgisizlik böyle bir şey! Lanet olsun. İzmitin şöyle geniş çaplı bir krokisine sahip olan var mı? Mekan isimleri de yazsın. Oh daha ne isterim! Gittim, buldum XXX Bankayı. :D Dün ödenmesi gerekiyormuş, bir de elim boş çıktım, iyice cinlendim tabi. Oradan geçiyim dedim Ncity’den arabaya binip dönerim dedim. Köprüyü kaldırmışlar laaaaann:(  Sonra yapmışlar bir de bilmem kaç metre hem sağda hem solda köprü var. Yürürüm birine bir de araba oradan geçmez olur diye düşündüm :| Direk sahile gidip, kendimi Marmara’nın soğuk sularına bırakmanın planlarını yapmaya başladım. Neyse; solu seçtim. :| Arabaya da yetiştim. Oh şansım döndü, kebap! dedim.

Kitap okuyorum, çocuğun teki geldi. Hep aynı muhabbet . "AAaa! Ben de okudum bu kitabı! Süperdir!" Gel de fıttırma ya! Zaten o kadar yürümüşüm. Hava sıcak. Canım burnumda. -Ama hala kitabımın derdindeyim ehem öhöm kem küm :$ P.S.: Orti sen okumasaydın bunu:P- Eee haaaadi caaanım! Sen nasıl okuyorsun ya? Adam bana özel yazdı bu kitabı! Allah Allah! Asabiyete bağlarım, çok fena! Dedim sakin ol. Sen terbiyeli kızsın. Dışardan hala sinirlerim normal gözüküyor demek. Zaten var o huyum. Belli etmem yani. Sonuçta ben içten içe deliriyorum. :@ "Ne güzel!" dedim bir de gülümsedim. Keşke gülümsemeseydim. Hoşuma gitti zannetti. :y Devam ediyorum okumaya çocuk yanımda bık bık bık konuşuyor. "Müsadenle okucam" dedim artık sustu. En azından arka koltuğa geçme nezaketini de gösterdi ahahahaha. Böyle de kaçırırım kendimden insanları. Oh oh! :D Ama acıdım sonra, suratını görmeniz lazımdı. Böyle bir "Hasss…r! Kıza bak lan!" bakışları ahahaha :D Sonra özür mü dilesem dedim ama yanlış anlamasın diye demedim. Hem banane ya :) Bütün yorgunluğum gitti zaten yarattığı stresten eheueh. Neyse devamı sonra.. Muck.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder