8 Eylül 2009 Salı

Ortim için! (:

Hiç sevmem klasik kutlamaları aslında ama bu seferlik böyle olcak ne yapalım. Kendisi bana doğum günümde harika bir şarkı yapmıştı Murat'la birlikte ama malesef benim sesim hiç elverişli değil bunu yapmama :D Aslında güzel sesim vardır ama neyse. :Pp Uzun süredir aklımda olan ve yapabilceğim bence fevkalade bir hediye vardı hala da var ama bir dahaki seneye saklamaya karar verdim.

Bugün benim ortim doğmuş be! Daha o beni hiç tanımamışken, ben onu tanıdım. Yani kısmen. Askerdeydi o zamanlar. Şafağını saymakla meşgul olduk bizde. Ya işte kader, kısmet. Hiç tanımadığım, askere gitmiş biri için şafak saymamı isteseler "Banane be! Ne alaka?" derim o zamanda derdim aslında ama dememişim işte. :D İyi de yapmışım. Hayatımda adamlığına güvendiğim yegane insanlardandır kendisi. Hatta konsepti genişletttürrsek her konuyu rahatlıkla tartışabilceğim tek erkektir kdhfkhdg. Özel hayat filan kalmadı bizde pek. :D Kızdığında fena kükrer. Alınmam söylediklerine pek. Gerçekten isteyerek söylemediğini bilirim ya da öyle hissediyorum ne biliyim. Belki de büyük yanılgılarım var bu konuda ama olsun. Zaten ben dostluklarımın temellerini çıkar olaylarıyla bağlamadığım için, karşımdakinden beklentim olmuyor. Hani beni dinlemek zorunda değil, sevmek zorunda değil ve türevleri..

İnsanlarla arasında yaptığı duvarı çok nadiren kırar, öyle herkesle muhattap olmaz benim ortim. Has adamdır, böyle ağır abidir. :D Ama sağolsun o duvar bana hiç örülmedi (H) Belki de benim kişiliğimdendir. Her ne kadar çabuk kaynaşmış gibi görünsekte dışarıdan, sağlam temellerimiz var, eminim. Ortak düşüncelerde buluşuruz sürekli ve onaylamadığı birşeyi yapmam kesinlikle. Kötülüğümü istemez, bilirim.

Zaten çoğu konuda erkek arkadaşlarıma, kız arkadaşlarımdan daha çok güvenirim. Benim göremediğim çok ayrıntıyı keşfederler. Uyarsınlar beni isterim. Seve seve de dinlerim.

Öf konu neydi nereye getirdim :D İşte ben böyle aklıma geleni yazarım. :P Neyse bu adamın doğum günü bugün.

O; bir can. Yeri hep ayrı. İyi ki sadece tanımakla kalmamışım. Bir yudumum, güzel insanım; iyi ki varsın. (: Hayat ve sen izin verdiğin sürece komşu kızlığına her daim devam. (; Hayatında dahil ettiğin insanların seni üzmek yerine, mutlu etmeleri dileğiyle.

İyi günden çok, kötü günde. (:

Seviyorum seni canım benim. Hep beraber nice mutlu yıllara!.. Mucx.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder