9 Ekim 2009 Cuma

Sanal Karakterleriniz

Bakıyorum da çevremizde ne kadar adam var yahu! Yıkılıyoruz ha. Herkes delikanlı, herkes adamın en alası. Ne güzel oyunlar oynuyorsunuz siz öyle, eğleniyosunuz dimi? Ee doğaldır; sizin yaş grubunuz için bu tür eğlenceler.

Nette o kadar uzun süre vakit geçirdim ki artık gerçekten tanımadığım kimse muhattabım değil! Adamın konuşmalarına bakıyorsunuz vay be dedirtecek şekilde.. Ne kadar zeki, ne güzel konuşuyor vay anasını modlarındasınız. Sonra bir bakıyorsunuz, ciğeri beş para etmez, sünepenin teki çıkıveriyor. Hani çıkıp bir ortamda karşılaşsanız, yüzüne bile bakmazsınız elemanın ama gelin görün ki nette tanıştığınızda arkadaş olmakla kalmıyor canınız ediveriyorsunuz o "yandan yemiş adamcığı". Yapmayın. Hala bu hataya düşüyorsanız hatta, okuyun, bilgilenin. Bilmemek değil öğrenmemek ayıp.

Bir diğer mevzuda kavgalar. :D Geçen bir arkadaş attı biriyle yaptığı tartışmayı. Arkadaş dalga geçiyor tabi ki ama karşıdaki abi sinirlenmiş iyice dövecek ha! Nee yapmışş klavye beyi abi? Açmış Capsı! Oooooo! Mesaja bak şimdi. :D "Büyük harflerle yazıyorum yani sana şu an bağırıyorum lan! Sana anca böyle bağırabilirim çünkü daha fazlası için ben de göt yok. Ya gördün mü? Kızdım sana bağırdım oh rahatladım Capsı açtım da bütün sinirimi boşalttım ya." :D Öff çok komik olaylar bunlar. Biriyle kavga ediceksen, mimiklerini görmen lazım. Laf soktuğumda suratının aldığı o "Uğraşma benle:(" mesajını almam lazım. O yüzden netten kimseyle tartışmaya dahi girmem. Ben bunu öğreneli çoook oldu.

Ee malum yaş oldu 21. Nete geldiğimde 15-16dıydım. Ben hep olgundum zaten, hiç böyle sorunum olmadı ehehe :P Babam hep aklın önden gidiyor der zaten (H) Kendimi de övmekten eksik kalmam, huyum kurusun. Sen beni böyle tanı da hayatımın sınırları içine girmeye çalışma ahaha.

Nihayetinde; bu soruna sahip bireyleri Allah ıslah etsin der ve içimden klavyeme ordan da ekranıma tuşlanan harflerimi öper, giderim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder