18 Aralık 2009 Cuma

Eski Sevgili aka Bumerang?

Bugün okuduğum bir forum mesajıyla düşünmeye başladım. Başlıkta "Terk ettikten sonra geri dönen sevgili" mevzusu konuşuluyordu. Çok güzel mesajlar okudum, çok doğru tespitler farkettim ve düşündüklerimin çoğunun başka insanlar tarafından da benimsendiğini görmek açıkcası çok hoşuma gitti. Normalim demek ki dedim hahaha:)

Hepimizin olmuştur. Bırakıp gidip, sonra pişman olduğunu söyleyip geri dönen sevgilileri. Hayır efendim! Pişman filan değil "O". Sadece yalnız. Çünkü sizden daha iyisini bulamadı, kimse sizin kadar sevmedi O'nu. Bunu farketti. Zaten başka kimse de yok dedi, kürkçü dükkanına geri döndü. Senden daha iyisini bulsaydı nah görürdün onu bir daha. Kendini kandırma. Bizzat yaşadığım bir olaydır bu. Kimse de beni aksine inandıramaz. Birini bir kere kaybetmeyi göze aldıysan hep kaybetme durumun söz konusudur. Bir kere vazgeçtimi, vazgeçmeye her zaman hazır demektir. Biri çıkıp bana; gerçekten sevdiği birini artık görmek istemediğini, sesinini, kahkasını duymak istemediğini söylesin. Söyleyemezsiniz. Çünkü olamaz. Eğer olmuşsa; sandığınız kadar çok büyük bir sevginiz yok.

Bu bumerang tarzı sevgilinizden artık sıkılmışsınızdır. Bir süre elinizde tutarsınız ama yok olmayacak gibidir. Atarsınız ama O yine size geri döner. Kendi hayatının değerli dakikalarını böyle saçma şeylerle harcamaya gönüllü olurken, sizin de aynı şeyi yapmanızı bekler. Bazıları buna izin verir, bazıları vermez ki bence izin vermeyin kesinlikle.

Çevremde "Vay anasını! Aşka bak!" dediğim hiç kimse yok hem de hiç! Sadece geçen gün "Bir Bulut Olsam"ı izlerken farkettim. En gerçeğini orada gördüm. Önce Meral Okay anlattı. Sonra ben de düşündüm. Harbiden Mustafa kadar aşık adam var mı? Herkese kızgın bakarken, gözleri Narin'i gördüğünde bu kadar ışık saçarken, bu adamın tüm o psikopatlığına rağmen, kıza aşık olmadığını bir Allah'ın kulu söyleyemez. Tamam kabul ediyorum, adam manyak ki bir erkeğe manyaklık bu kadar yakışır. :D Bunun yanı sıra adam aşık! Bildiğin o aşık herif ya. Zaten sadece böyle filmlerde, dizilerde görürsün böylesini. Bize nasip olmaz yani, anca hayal.

Bitti, dağılın leyn ehi ehi ((:

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder