24 Kasım 2009 Salı

Erkek-Kız Kankalığı

Sabah sözlükte okuduğum bir laftı kendisi. Hani şöyle bir düşündüm de haklıydı da söyleyen yazar arkadaş. Ne mi dedi?

Dedi ki: "Erkekler güzel kızlarla kanka olmazlar!" sjfhjdghf :D

Abi kendimizi kandırmayalım bunun kadar doğru bir önerme mi var?

Hadi inceleyek:

Normal bir erkek güzel bir kız gördüğünde havada karada kapar, eh zaten kapmasa anormal olur. He ben şimdi kendimi de eziyorum şu an çünkü benimde kankalarım var, çoğu erkek. Vay anasını, çok çirkin bir şeyim ben. :D Artı parantez açalım şuraya ya. Ee abi kanka olduk, tek taraflı olmadı bu sonuçta. Benim de kankalarım yakışıklı! Neyiz biz şimdi? Ben de yakışıklı erkeği her türlü tavlarım, yeter ki istiyim. İki ucu boklu değnek demezler mi buna? Ben derim şahsen :D Kişiliğimizden şüphe ettirir bu tarz cümleler. Ben bu olayı bir büyütürüm, biseksüellikten başlar hatta eşcinselliğe kadar gider ha! Aman diyim fazla uzatmayalım kashdsjkhfg :D:D

Neyse işin dalga kısmını geçelim. Ben bunun insanların birbirlerine olan bakış açılarıyla ve aralarındaki muhabbetle alakalı olduğunu düşünüyorum. Sonuçta; herşeyimizi rahatça konuşabildiğimiz dostlarımız da bir nevi kankalarımız değiller midir? Peki kanka olarak gördüğünüz kişiye olan güveninizin temellerini dostluk üzerine atmaz mısınız? Sonuç olarak; siz dostsunuzdur. He neden sevgili değil de dost? Sevgilinizde aradığınız özellikler genelde kankanızın karakterinden farklı şeyler olur. O yüzden ilginizi o yönde çekemez karşınızdaki insan. Hoş ben her zaman sevgililerin önce iyi birer dost olmaları gerektiğini düşünürüm. Sevgilin bu abi; herkesi bulabilmelisin onda. Yeri geldiğinde kankan da olmalı, abinde/ablanda, annende, babanda vs. Ne biliyim daha çok uzar bu konu. Sonu yok, gayet tartışmaya açık.

Önermemizin yüzeysel doğruluğu, gördüğünüz gibi derinlere indikçe çatırdamaya hatta ve hatta kırılmaya kadar gidiyor. Üzgünüüümm seni kırdığım için önermecikk. :) ama ne yapalım. Alındık yahu! Bizimde abimiz, bacımız, kankalarımız, aynı ana-babadan olmayan kardeşcağızlarımız var cıkcıkcık. :D:D

Sevgili sözlük yazarı arkadaşım; günüme kattığın anlam ve önem için sağ ol. :D

Hade öptüm sizi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder