27 Kasım 2009 Cuma

Boşanmaların sıklığı

Bildiğiniz gibi yaşadığımız şu çağda, evlenenler kadar, evliliklerine son verenler de var. Hatta belki de daha fazla çünkü yeni nesil akıllı geç evleniyor artık :P En güzeli! Ne acelemiz var? Arkadan kovalayan mı var sajfhsdf hoş ben hep genç bir anne olmak istemişimdir ama olmayacak gibi duruyorum :D

Neyse şekerlerim gelelim şu boşanma olayına. Öncelikle yazacaklarım kendi fikirlerim ve sizin de buna saygı duyma zorunluluğunuz var. Hoşunuza gitsin, gitmesin.

Şimdi diyeceklerim; kocasından/karısından(olabilir:P) şiddet görmüş bireyler için değil. Benim söyleyeceklerim; sırf şımarıklık kurbanı olanlar. Suçluların geneli bayanlar. Hemcinslerimi koruyamam bu konuda, kusura bakmasınlar ama gerçekten suçlular sizlersiniz. Neden mi? Nerede eski bayanlar? Yoklar! Ben göremiyorum şahsen. İstisnalar hariç tabi ki. Eskiden; kocaya hürmet vardı abiciğim. Evin direği modunda. Şimdi ne oldu? "Aa! Lütfen! Herkes eşit! Kadın erkek ayrımı yapmak çok gerici bir düşünce!" Tabi ki Allah(c.c.) katında hepimiz eşitiz ama o eşitlik senin bahsettiğin eşitlik değil yavru kuzucuğum. Ben de çok mutlu oluyorum ekonomik özgürlüklerini kazanmış bayanlarımızı görünce. Ne kadar güzel diyorum. Ama herkes aynı değil ki azizim. Diğer taraftan aldığı maaşı kocasının gözüne gözüne sokan hatunlar da mevcut! Ve sırf maaşına güvendiği için kocasına istediğini yaptırabileceğini düşünen ve istediği olmayınca da "Benim zaten param var! Seni ne çekicem ben? Herkes kendi yoluna haaade!" diyenler de çoğunlukta. İşte çoğu boşanmanın sebebi bu. Kadınların artık kocalarına hürmet göstermemeleri. Kimse boşanmasın demiyorum, tabi ki boşanmalar da olucak, olmak zorunda ama bu yüzden olan boşanmalara acayip kılım abi ben! Böyle düşünen kadınlar en tez zamanda ekonomik özgürlüklerini kaybetsinler de o güzelim eşlerine muhtaç kalsınlar, bakın o zaman nasıl pervane oluyorlar.

O yüzden eşlerinizin kıymetini bilin, dünyalık şeyler için kırmayın birbirinizi. Ortak hesap açın mesela, paranızı yatırın, ordan kullanın. Senin, benim maaşım olmasın yani. "Bizim paramız" olsun. Ben gerçekten sevdiğim dostlarımla bile bu düşünceyi uygularken, sen eşinle uygulayamıyorsan; kendini en yakın camdan aşağı salla, üşenmessen git köprüden filan at yani daha ne diyim! Anlatabildim mi?

Evlilik danışmanı mı olsam ne yapsam :D Hadi muck.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder